Projektleder til eCommerce-løsninger – Cand.merc., Cand.IT, HD

Oxygen er et af Danmarks førende eCommerce-bureauer, og vi er specialister i Episerver, Umbraco og Sitecore. Vores medarbejdere har et højt uddannelsesniveau, et stort engagement og evnen til at skabe solide løsninger, på et højt fagligt plan. Vi søger en kollega, der skal være centrum for kunder, udviklere og andre interessenter ifm. udvikling af vores eCommerce-projekter. Da du både bliver projektleder over for kunden og det tekniske udviklingsteam, skal du trives i begge roller.

Du vil typisk være med gennem hele forløbet, fra projektbeskrivelse til aflevering, og videre til udvikling og vedligehold. Undervejs vil du deltage i salgsarbejdet, sidde med i styregrupper, men også arbejde detaljeret på projekterne ifm. opgavebeskrivelser og test. Du skal kunne forstå og beskrive digitale løsninger, samt tænke udpræget struktureret og analytisk. Samtidig skal du kunne kommunikere med interessenter i et forståeligt sprog – og på en måde, hvor du både holder styr på processen, og får kunden til at føle sig rigtig Kunderådgivning vil i det hele taget fylde en stor del af din dagligdag.

Du har formentlig en cand.merc., cand.IT, HD eller lignende uddannelse, og tre års erfaring med projektledelse eller mere.

Det er et krav at du har et stort kendskab til digitale løsninger. Det vil være en fordel, hvis du har arbejdet med eCommerce og/eller selvbetjeningsløsninger tidligere (vi har især fokus på B2B-segmentet). Vi benytter Jira som styringsværktøj, hvorfor erfaring med dette kan være en fordel, men er ikke påkrævet.

Løn efter kvalifikationer

Vi tilbyder dig en attraktiv løn efter kvalifikationer og erfaring.

Lønnen er slet ikke alt…

Løn er ikke alt, og slet ikke i disse tider, hvor der er rift om de dygtigste udviklere. Oxygen er kendt for et rigtig godt arbejdsmiljø, men derudover har du mulighed for en lang række attraktive personalegoder, såsom:

  • Pensionsordning med forsikringer, herunder sundhedsforsikring.
  • Frokostordning med mulighed for varm mad de fleste dage.
  • Frugt og kaffe.
  • Fredagsbar, sommerfest og julefrokost samt andre sociale arrangementer.
  • Fleksible mødetider.
  • Fri parkering.

…og ikke at forglemme bordfodbold i vandresalen og puttingbane på tagterrassen 🙂

Tre gange om året tager vi en samtale med hver enkelt medarbejder, hvor vi lægger fremadrettede planer, så du kan vokse med dine opgaver og trives i din rolle – også om to og tre år!

Vi er ikke de største – men vi er dem, som kunderne kan li’ !

Målet er nul bøvl – midlet er sikker projektstyring og et tæt samarbejde med kunden. Vi interesserer os ikke kun for Bits & Bytes, men forholder os også til kundernes udfordringer. Spørger du vores kunder, vil du høre, at vi er gode til at møde dem i øjenhøjde, at forholde os konstruktivt til deres forretningsmæssige virkelighed, og omsætte det hele til sund forretning på nettet.

Læs mere om Oxygen som arbejdsplads: https://www.oxygen.dk/som-arbejdsplads/

Ansøgningsfrist 31. januar 2019

Send en ansøgning ved at udfylde ansøgningsformularen på denne side.