Oxygen er Umbraco Gold PartnerMed en Open Source Umbraco webshop løsning holder I omkostningerne nede og kvaliteten oppe, samtidig med at fleksibiliteten og brugervenligheden er i top. Vores e-handels team er glade for Umbraco, hvilket du vil kunne mærke når vi arbejder sammen.


En Umbraco webshop er økonomisk og professionel

Når et e-commerce-system er såkaldt Open Source betyder det, at den grundlæggende kode er offentligt tilgængelig og kan anvendes helt uden licenser. Det gør selve softwaren gratis at benytte, ligesom der også løbende bliver tilføjet nye funktionaliteter og integrationer, I kan gøre brug af.

På den måde får I en webshop, hvor de eneste omkostninger i princippet er dem, I skal bruge til selve udviklingstimerne. Antallet af disse kan i øvrigt også reduceres, når der tale om et Open Source system, hvor mange funktioner allerede ligger tilgængelige og derfor ikke skal udvikles først.

Alt dette gør Umbraco uCommerce til en økonomisk løsning, som ikke går på kompromis med hverken kvaliteten eller professionalismen.

Vi er Umbraco Gold Partner. Vil I have rådgivning i, om Umbraco uCommerce er det rigtige valg til jeres webshop? Så kontakt os på telefon 63 139 139 til en uforpligtende snak allerede i dag.

Umbraco uCommerce er indbegrebet af fleksibilitet

Umbraco Webshop - den fleksibel eCommerce løsning

Med en Umbraco webshop får I præsenteret en lang række out-of-the-box løsninger, som sparer jer for nogle af de ekstraomkostninger, der normalt kan være forbundet med videreudvikling på en eksisterende webshop.

Det betyder, at jeres Umbraco webshop bliver yderst fleksibel, fordi I kan starte i det små og løbende tilføje ekstra-funktioner, efterhånden som I får brug for dem. Helt uden at det involverer en masse udviklingstimer.

Derudover kan Umbraco uCommerce nemt integreres med en lang række andre Open Source systemer, som benyttes til f.eks. regnskab, nyhedsbreve, remarketing og tilmeldings-popups.

Umbracos store popularitet verden over betyder, at systemet er gennemtestet og velafprøvet. I får derfor en webshop, der er køreklar fra dag ét og som er nem at benytte. Interfacet er logisk og enkelt i sin opbygning og det er dermed nemt at lære medarbejdere op i anvendelse af Umbraco.

Dette gør Umbraco uCommerce modulet til et populært valg i virksomheder med eksempelvis skiftende medarbejdere eller praktikanter. E-commerce systemet til Umbraco kræver nemlig generelt ingen særlige, forudgående digitale kompetencer.

Nemmere hverdag og bedre brugeroplevelser med en Umbraco e-Commerce løsning

Når en Umbraco webshop er korrekt opsat og alle tilføjelsesprogrammer taler perfekt sammen, er den hurtig og let at benytte. Både for virksomhedens medarbejdere, men også for kunderne bag skærmen.

For jeres medarbejdere er hastigheden et vigtigt element i glæden ved at arbejde med webshoppen. Hermed lettes arbejdet med indholdet og der frigives således mere tid til de mange andre væsentlige opgaver der er, i forbindelse med at administrere en webshop.

I forhold til kunderne er hastigheden en vigtig faktor i selve brugeroplevelsen. En hurtig, professionel og brugervenlig webshopløsning med indhold af høj kvalitet og de korrekte produkter er nemlig den sikre vej til glade brugere. Og glade brugere konverterer i langt højere grad til kunder.

De mange muligheder for at tilføje spændende indhold i en Umbraco webshop giver jer også mulighed for gennem vidensdeling at vise jeres kunder, at I er de bedste indenfor jeres branche. Dermed kan I brande jer selv, samtidig med at I leverer værdifuldt indhold til jeres brugere. På den måde får I også noget ud af de besøg, der måske ikke resulterede et salg i første omgang, fordi kunderne i højere grad kan huske jeres eksistens, næste gang de er i købsmode.

Skal vi hjælpe jer i gang med processen omkring en ny Umbraco webshop eller ønsker I at høre mere om løsningen? Så kontakt os på telefon 63 139 139 eller via kontaktformularen her.