Case - Bech-Bruun
Nyt site styrker Bech-Bruuns image som en moderne advokatvirksomhed
Lanceringen af nyt site resulterer i en effektivisering af internt redaktørarbejde
Kundens ønske
Nyt site understøtter Bech-Bruuns kerneværdier
Bech-Bruun havde behov for en løsning der omfavner virksomhedens identitet og en platform der intuitivt guider besøgende til den rette informationer. Et nøglebehov for Bech-Bruun var at kommunikere specifikke medarbejderes kompetencer såvel som at synliggøre ekspertisen i virksomhedens mange fagområder.
Samtidig skulle platformen kommunikere Bech-Bruuns mest grundlæggende kerneværdier; høj faglighed, samarbejde i øjenhøjde og fairness.
Udfordringen
Behov for fornyelse og fremtidssikring
Vores samarbejde
6+ års samarbejde
Løsningen
Iscenesættelse af kompetenceprofiler
Resultatet
Lettelse af internt redaktørarbejde
Om Bech-Bruun
Advokatvirksomhed i øjenhøjde
Bech-Bruun Advokatpartnerselskab har rødder helt tilbage til 1872, og er i dag en af Danmarks førende full-service advokatvirksomheder med knap 600 medarbejdere fordelt på to kontorer i Aarhus og København. Heriblandt findes nogle af landets allerdygtigste specialister inden for en bred vifte af juridiske fagområde. Bech-Bruun er en markedsorienteret og specialiseret advokatvirksomhed, der servicerer et stort udsnit af dansk erhvervsliv, den offentlige sektor og globale virksomheder med en bred vifte af ydelser. Bech-Bruuns tilgang er centreret om at forstå klientens historie og mål for at sikre det rette samarbejde og de optimale resultater.